• Har du redan köpt en biljett kan du inte ångra ditt köp.
  • Du kan inte ångra ditt biljettköp eftersom distansavtalslagens ångerrätt inte omfattar evenemangsbiljetter. Vi tillämpar inget öppet köp.
  • Om du blir sjuk inför ditt biljettdatum måste du kontakta oss och anmäla detta senast 24 timmar innan aktuellt startdatum på din biljett. Därefter behöver vi få in ett läkarintyg för att kunna göra en ny bokning åt er.
  • Du får ge bort din biljett, biljetten är inte personlig.

Väderförhållanden: om åska råder ställer vi in aktiviteten.

  • Om aktuellt biljettdatum är inställt p.g.a. åska syns detta på fliken ”Åk Zipline”. Hemsidan uppdateras vid oklara väderleksförhållanden.
  • Brist på instruktörer, vid eventuell sjukdom kan det bli aktuellt att ställa in ett event, p.g.a. säkerhetsrisken.
  • Kontakta oss för en ny bokning.